Sveiki mielieji, prisijunkite arba susikurkite naują paskyrą.

PIRKėJUI

Mielas pirkėjau,

Mes labai džiaugiamės, kad aplankėte mūsų prekybos centrą internete. Čia rasite daugybę skirtingų pardavėjų vienoje vietoje. Jums nebereiks blaškytis po daugybę skirtingų internetinių parduotuvių, norint įsigyti jums patinkančių prekių. Čia į vieną krepšelį galite prisikrauti daugybę prekių iš skirtingų pardavėjų ir už jas sumokėti vienu pavedimu.

Mūsų svetainėje, kaip dideliame prekybos centre, prekiauja įvairūs pardavėjai. Vieni prekiauja drabužiais, kiti buitinėmis prekėmis, kiti prieskoniais ar panašiai. Apsilankę pas mus rasite daug skirtingų prekių iš skirtingų pardavėjų vienoje vietoje.

Kadangi mūsų neriboja prekybinių plotų dydis, mes galime priimti begalę prekybininkų, o tai reiškia, kad prekių bei paslaugų pasiūla visada tik didės. Tad kviečiame užsukti dažniau bei užsisakyti mūsų naujienlaiškį, kad nepraleistumėte geriausių pasiūlymų.

Drąsiai pirkite iš bet kurio mūsų pardavėjo, nes Ebejus.lt atsako už jūsų pirkinius ir 100% garantuoja, kad jūs gausite savo užsakytas prekes arba mes grąžinsime Jums Jūsų sumokėtus pinigus.



Prekių pristatymas



Internetinėje parduotuvėje Ebejus.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą, kurį pateikia prekių pardavėjai. Galimi 4 pristatymo būdai: atsiimti pas pardavėją, atsiųsti į artimiausią Lietuvos pašto skyrių, atsiųsti į Post24 paštomatą arba atsiųsti kurjeriu. Pardavėjai patys nustato kokiais iš išvardintų būdų jie siunčia prekes ir ar galima jas atsiimti pas pardavėją.

Kadangi vienu metu Jūs galite įsigyti prekes iš skirtingų pardavėjų, tad savo užsakymą galite gauti skirtingais kurjeriais bei skirtingu laiku.

Pristatymo kaina priklauso nuo prekės svorio ir dydžio. Kiekvienas pardavėjas nustato siuntimo kainą pagal savo kurjerio įkainius. Mūsų rekomenduojama siuntimo kaina vienai prekei neturėtų  viršyti 10 litų, tačiau didesnių gabaritų arba sunkesnių prekių pristatymo kaina gali būti didesnė.



 Dažniausiai užduodami klausimai



       Ar saugu pirkti iš tiek daug skirtingų pardavėjų?

Mes rimtai žiūrime į savo verslą ir mūsų prekybos centro patikimumas mums aukščiausioje vietoje, tad mes atrenkame tik patikimus ir tiekimą garantuojančius partnerius, todėl galite būti ramūs – Jūs visada gausite prekes ar paslaugas o jei atsitiktų taip, jog partneris negalės išsiųsti prekės ar suteikti paslaugų Jūs visada atgausite sumokėtus pinigus.

       Kada aš gausiu savo užsakymą?

Prekes siunčia kiekvienas pardavėjas atskirai, todėl jas galite gauti skirtingais būdais ir skirtingu laiku. Prie kiekvienos prekės yra nurodomas siuntimo pasirinkimas ir preliminarus siuntimo laikas.

       Kodėl už skirtingų prekių siuntimą reikia mokėti skirtingo dydžio mokestį?

Prekes siunčia skirtingi pardavėjai, jie ir nustato prekės siuntimo mokestį.

       Ką daryti jei negaunu prekės?

Jei prekės negaunate ilgiau nei 14 dienų, kreipkitės į pirktos prekės pardavėją, kurio kontaktai nurodyti Jums atsiųstame užsakymo patvirtinime bei prie prekės aprašymo. Jei nepavyksta susisiekti su pardavėju ar dėl kokių nors priežasčių negaunate reikiamo atsakymo, susisiekite su Ebejus.lt pagalbos centru. Kontaktus rasite čia.

       Ar galiu prekes atsiimti pats?

Perkant prekę bus galima rinktis atsiėmimo arba siuntimo galimybę, tad prie konkrečios prekės ir bus nurodyta ar galite ją pasiimti pats.

       Ar galima dalį užsakymo pasirinkti su pristatymu o dalį atsiimti pačiam?

Taip, galite. Pirkdami prekę Jūs nurodysite savo pasirinkimą. Prekei, kurią pasirinkote atsiimti pats, bus atsiųstas specialus kuponas su unikaliu kodu, kurį reikės pasakyti norint atsiimti prekę. Jei kupono kodo neturėsite, prekės atsiimti negalėsite. 

       Ką daryti, jei negavau kupono?

Jei pirkote paslaugą arba prekę su pasirinkimu  “atsiimsiu pats” ir negavote PDF formatu kupono, pirmiausia pasižiūrėkite šlamšto skiltyje, gal būt Jūsų elektroninio pašto programa priskyrė jį SMAP’ui. Jei kupono negavote elektroniniu paštu, nepergyvenkite. Savo visus kuponus rasite prisijungę prie savo paskyros skyrelyje "Mano pirkiniai". Ten galėsite pasisiųsti visus kuponus. Jei ir ten jo nėra, tada susisiekite su mumis ir mes patikrinę Jūsų užsakymą atsiųsime Jūsų kuponą iš naujo. 

Back to Top